OT Taky audio - výkon potr(ebný pro reprodukci zvuku výstr(elu

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Úterý Září 2 20:07:46 CEST 2014

Případně a levněji koupit petardu a tu zapalovat elektrickým palníkem.
Celé vás to vyjde na pár korun (do 20), elektricky to budete spouštět
(12V a cca 2A po dobu několika málo sekund).

V případě audio aparatury jsou jakékoliv zvuky po hlavním výstřelu
zbytečné - dotyčný rozhodně nic neslyší. Omylem vyzkoušeno, když syn
zapálil nejlevnější nejmenší petardu v dílně. cca 10 minut jsem neslyšel
nic a 14 dní mi pískalo v uších (co následovalo u syna tady nebudu
ventilovat :-))

Zapik