OT Taky audio - výkon potřebný pro reprodukci zvuku výstřelu

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Úterý Září 2 19:19:52 CEST 2014

Zdravím,
  měl bych též jednu audio otázku.
  Zajímalo by mne, jak musí být dimenzovaná aparatura, aby kvalitně
reprodukovala zvuk výstřelu z běžné krátké palné zbraně, např. Glock
9x19mm. Jde tedy hlavně o okamžitý výkon, jak zesilovače, tak repro,
aby to vydalo zvuk skutečně hodně blízký reálnému výstřelu a ne jen
nějaké zkreslené "plofnutí", které by bylo každému pro smích.
  Jde mi o případné odstrašení zloděje v uzavřeném objektu :-). Není
moc velký, takže dočasná ztráta sluchu, jako by nastala nejspíše po
reálném výstřelu, je velice vítanou a žádanou vlastností :-).
  Zatím jde o otázku na čistě "akademické" úrovni, zda to má smysl
a nebo je lépe začít stavět "samostříl" např. na nábojky do nastřelovačky
či podobné zařízení. Mimochodem, lze takovou nábojku odpálit záhřevem
v místě zápalky (na dně) ? Přijde mi to jednodušší než nějaký mechanický
systém s úderníkem a přesné časování není třeba. Ovšem "audio metoda"
by byla lepší v tom, že lze přehrát i zvuk letící střely, cinknutí vyhozené
nábojnice atd., což u "samostřílu" by bylo mnohem problematičtější.
    Zdraví Pavel