Soubor BAT a Windows 7

Úterý Září 2 12:29:55 CEST 2014

Dne 2. září 2014 12:21 Martin Vancl <tux.martin na gmail.com> napsal(a):

> Asi by slo napsat si, treba v C jednoduchou aplikaci na uspani. Jako
> vstup by dostala ms, uspala by se a pak ukoncila.
> Napr. neco jako http://stackoverflow.com/a/3379146/1974494
> Spoustelo by se to asi takhle (pro 1s):
> START /WAIT mojeSleepApp.exe 1000

To není potřeba psát, někdo už to udělal (a asi ne jednou). Takovou
aplikaci jsem používal t.č. na spouštění připojení k ADSL, když jsem měl
ještě USB modem. Napřed musel naběhnout jeho ovladač, pak teprv se
spouštělo připojení. Jak se to jmenovalo, už nevím, dneska třeba "startup
delayer":

http://www.maxiorel.cz/zrychlete-nabeh-windows-zpozdenym-startem-programu-po-spusteni

P.K.