Tisk vstupenek ?

Úterý Září 2 09:38:22 CEST 2014

Na tyto otázky vám nejlépe odpoví dodavatel tiskáren a vstupenek. Zadejte
do googlu: tiskárna vstupenky.

http://www.cpd-reatrade.cz/tiskarny-vstupenek.php
http://www.colosseum.eu/cz/produkty/produkce-vstupenek/klasicka-vstupenka/termalni-tisk
http://www.kodys.cz/produkty/tiskarny-etiket-a-tiskove-moduly/tiskarny-listku-a-vstupenek.html
http://www.justprint.cz/product/vstupenka?gclid=CjwKEAjw1ZWgBRD-n6ew0oan1xwSJABAbf8pl1MVoUB_KwGrdbZPf29-SCzSTxn3iZBZYrEkVzhM8xoC7a7w_wcB

Hezkou vstupenku jsme dostali v dinoparku (v Liberci), na jedné straně je
barevný obrázek dinosaura, druhá je původně bílá, na termotiskárně tam
natisknou údaje a čárový kód. Ten mě pak pustí přes turniket. Čisté
vstupenky jsou zřejmě v nějakém pásu, po natištění se odtrhnou.

Taky jsem někde dostal vstupenku (nebo účtenku?), která byla jenom bílá,
obyčejný tenký papír, ale kromě údajů se tam vytiskla i nějaká grafika,
samozřejmě černobíle, ale docela jemná. Opět to asi byl termotisk.

P.K.