Soubor BAT a Windows 7

Róbert Šuška suskar na seznam.cz
Úterý Září 2 07:27:04 CEST 2014

Ahoj, az to chces na milisekundy tak aj takto J

ping 1.1.1.1 -n 1 -w 3000 > nul

3000 je počet ms.

Robo

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of
SvobodovaA na szdc.cz
Sent: Tuesday, September 02, 2014 7:14 AM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Soubor BAT a Windows 7

Dobré ránko,

                mám takový problém s dávkovým souborem pod Windows 7. Dříve
uměl příkaz PAUSE počkat zadaný počet sekund, ale od dob Windows XP to
neumí. Proč, to nevím. Hledala jsem nějaký jiný příkaz, který by dokázal
pozdržet dávku, ale nenašla jsem nic.

                Jde o to, že na služebním počítači se po startu spustí
nějaké skripty a ty, krom jiného, vytvoří na ploše zástupce. A mne to
rozčiluje, takže jsem si napsala dávku, která toho zástupce najde a smaže.
Jenže pokud tuto dávku dám do složky Po spuštění, tak ji Windows spustí
dříve, než doběhnou ty skripty ze sítě a tudíž se to míjí účinkem. Jinak je
moje dávka plně funkční.

                Dá se nějak udělat, aby systém počkat se zpracováním Po
spuštění anebo nějak pozdržet běh dávky?

Saša Svobodová