elektro stavebnice

Robert Baranka hwlist na centrum.sk
Pondělí Září 1 17:52:15 CEST 2014

odkaz vyplul google, nepredpokladam, ze scribd im robi podporu, len
zhromazduje manualy

kedze spoluautor stavebnice je tunajsi clen (Ondřej Koloničný ) a s
anglickym manualom mu pomoc ponukal dalsi tunajsi clen (Pavel Troller),
mozno na niektoru zo stranok projektu pribudne odkaz na manual, ked ho
neprilozili (nahodna chyba?) k stavebnici

R.

----- Original Message -----
From: "jurp" <jurp na volny.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Monday, September 01, 2014 5:12 PM
Subject: Re: elektro stavebnice

Nejaky anglicky navod je zde:
http://www.instructables.com/id/22-basic-electronics-circuits-made-with-Electra-I-/

Bud jsem blby, ale ten cesky z nize uvedeneho odkazu bud chce
prihlaseni pres ksichtovnik, nebo registraci, nebo navstevnicky pristup
za 3.99$. Tomu se rika opravdu podpora.
To clovek chytne averzi i kdyby to bylo pozlacene.

Jinak mam taky smisene pocity z pouzitelnosti. Jak se mi to zpocatku
zdal dobry napad s temi jumpery, tak to asi nebude to prave orechove.

JURP