Staré disky a nový OS

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Pondělí Září 1 09:16:07 CEST 2014

Jo a ještě kvůli zlatu to lidi berou. Čím starší deska, tím víc sběrny
zaplatí. To samé staré procesory.....
Do Holic jsem vezl pár zničených desek z různých PC technologií, jezdí
tam již pár let společnosti co to vykupují.
Myslel jsem, že se spletli, když mi desky vypláceli :-)
Domů jsem se vracel s více penězi než jsem měl s sebou na nákupy.
To nebývá zvykem, většinou tam hodně peněz zůstane :-(