RE: Staré disky a nový OS

Jan Pešák JPesak na seznam.cz
Pondělí Září 1 08:44:11 CEST 2014

Dobrý den,
Obávám se, že se Vám přes USB převodník takové disky připojit nepodaří(alespoň ve win se
mi to nikdy nepovedlo). Určitě jsou ještě toho typu, kdy musíte zadat paramerty - cyl,
heads, sect. a další co tam vlastně je... Takové disky připojuji vždy k PC typu 386/486 s
nastavením parametrů v biosu. Nemyslím si že by byly všechny vadné.

S pozdravem

Jan Pešák