Úsporné zářivky

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pátek Říjen 31 14:13:12 CET 2014

Zelený nebrat, ti právě spoléhají na tu špatnou paměť a pak přesvědčují baby
že jsou chlapi a chlapy že jsou baby.

----- Původní zpráva -----
Od: "Petr Labaj" <labaj na volny.cz>

Mně ten pořad velmi otevřel oči. Konečně mi došly souvislosti
a všechno začalo dávat smysl.

Se rtuťovými výpary jsem přišel do styku mnohokrát, protože
k sanaci (tj. úklidu a výměně) rozbité zářivky nebo úsporky jsem
byl povolán již několikrát. Navíc jako děti jsme si hráli s kuličkami
rtuti poté, co sestra jednou rozbila lékařský teploměr.
No a protože rtuť devastuje paměť, tak je konečně jasné proč
vždycky zapomínám na na různé klíčové události, jako narozeniny
tchýně, výročí svatby atd.

Asi budu příště volit zelené, je třeba s tím urychleně něco dělat.
I když oni vlastně ti zelení jsou pro úsporky. Jsem zmatený.
To je určitě taky důsledek té rtuti.