IoT - konfigurace

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Pátek Říjen 31 01:16:14 CET 2014

Jinak prvni maly uspech - dari se mi pripojit k domacimu AP, pres nej se
konektnout na venkovni server a poslat mu GET. Modul se mi obcas
resetuje a zda se mi, ze hreje vic, nez by mel, ale je pravda, ze je
pripojeny "na prase" primo na LF33 bez fitrace (trikrat fuj, ale nejak
jsem nenasel vhodny kondenzator na stole), uroven TX z USB konvertoru je
srazena odporovym delicem a tak podobne, ale z terminalu mi to nejak
oziva a komunikuje se svetem.

Ted neco udelam s tim napajenim, zkusim tam prilepit nejaky PIC s DS1820
a uvidime, co to udela. AP az v dalsim bode, nejdriv to musi chodit s
tim PICem smerem ven s hardkodovanymi parametry.

Asi si jeste pohraju s verzi FW v tom modulu, zatim je tam to, s cim to
prislo (00160901) - predpokladam, ze staci pouzit nejaky flashovaci tool
a prizemnit ten prislusny GPIO, je to tak? Zatim jsem to nezkoumal.

Pavel Kutina