Atmel Studio: No such file or directory

Čtvrtek Říjen 30 18:45:39 CET 2014

No to je prave o tom. V podstate nejde o kompilator, zdrojovy text se po
mensich upravach da prelozit cimkoli, jen jde o to nejak to nakonfigurovat.
Ja mam ted v oblibe C::B a toolchain
https://launchpad.net/gcc-arm-embedded/4.8/4.8-2013-q4-major, v podstate
mam projekty pro cortex M0-M4 s free RTOS v zakladu pripadne s LwIP,
FTP, HTTP a staci upravit detaily...