IoT - konfigurace

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Čtvrtek Říjen 30 18:14:12 CET 2014

Ja jsem sice ve fazi prvniho zapnuti a prvnich par TA prikazu (vcera mi
moduly prisly), ale zamer bych mel presne takovy - po stisku tlacitka
prepnuti do AP modu, k nemu se prihlasit cimkoliv, nakonfigurovat, restart a
nasledne uz zarizeni posila GET na nejaky server.

Takze idea v podstate stejna, jestli to tak pujde udelat (pripadne jestli to
tak zvladnu udelat) je uz vec druha...

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: "Lukas Burda" <burdal1 na post.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Thursday, October 30, 2014 6:03 PM
Subject: IoT - konfigurace

Dobry den,
kdyz uz se tu vedle probira ESP8266, tak jaky mate napad pro zakladni
konfiguraci ruznych udelatek, typu wifi teplomer bez displeje atd. Me
zatim napadlo toto: udelatko bude fungovat jako AP a pobezi na nem
webovy server. Telefonem se pripojim k tomu AP, do browseru hodim IP
udelatka a konfiguraci (id, heslo k wifi) udelam pres tenhle web. Pak
uz je udelatko pripojeno do lokalni wifi a je to. Udelatko bude mit na
zapnuti AP asi nejaky cudlik, aby se mohlo postupne konfigurovat
vice udelatek. Nejaky lepsi napad? Ja temhle sitovym vecem moc
nerozumim, tak mi treba unika nejaka technologie, ktera je na to
urcena.

L.