ESP8266 - tuhnuti

Lukas Burda burdal1 na post.cz
Čtvrtek Říjen 30 17:53:36 CET 2014

> To 1117 nebo LF33 IMHO musi vyhovet a pri napajeni z 5V ktere asi hrozi
> bych se prekmitu nebal, nema moc prostor vzniknout protoze nejsou moc
> LDO tyhle stabilizatory... Bezne za to davam keramiku vickrat 47uF a

Ano, nevim proc se tu napajeni vubec resi. Jsem presvedceny, ze tam
problem nebude.

> Uz se na modul taky tesim.

Je to celkem prima, akorat to chce jeste nejaky cas na doladeni
firmware. Obcas to tuhne a jak se zda, nejsem sam. Docela aby me
zajimalo co tam ten problem zpusobuje. S nejakym protejskem mi to
tuhne vzdy a s nejakym to bez problemu funguje. Pritom jde o UDP
packet...