ESP8266 - tuhnuti

Martin Hanek martin na hanek.net
Čtvrtek Říjen 30 17:29:05 CET 2014

Ok, ja jen reagoval na to, ze pan Zapadlo napsal "Díval jsem jsem se do
TME a výběr 3v3 stabilizátorů je nepatrný a ze všeho ční LF33".
Hned me napadl LM1117, ktery na 3V3 z 5V pouzivame a problem jsme s nim
nemeli. Napajime jim treba Xbee-Pro wifi modul.
Dale jsem nad tim nepremyslel a jestli bude mit problem s ESP8266 fakt
nevim.
Timto se omlouvam za to moje placnuti bez premysleni.

Martin Hanek