Úsporné zá?ivky

Čtvrtek Říjen 30 16:19:42 CET 2014

Dneska už je ale technika dál. Já jsem sice zastáncem ledek jako
světelného zdroje na doma, při dobrém návrhu vydrží téměř věčně. Nedávno
ale na Linkedin někdo v souvislosti s veřejným osvětlením psal, že
současná 5. generace bezelektrodových výbojek má životnost 100 000
hodin, barevnou teplotu jakou si vzpomenete, stejnou účinnost jako ledky
a je prý za poloviční cenu. Přece jen ledky potřebují chlazení a ta
trubice se nějak uchladí sama, je to jednodušší.

Anděl