ESP8266 - tuhnuti

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Čtvrtek Říjen 30 15:36:48 CET 2014

Jelikož mám uvedené moduly objednané a budu řešit jejich napájení, chci
se zeptat co doporučujete?

Díval jsem jsem se do TME a výběr 3v3 stabilizátorů je nepatrný a ze
všeho ční LF33. Ovšem ještě si vzpomínám na nedávnou diskuzi ohledně
překmitu napětí na výstupu při připojení kondenzátoru s malým ESR na
výstupu. (Což jde proti tomu co tento modul požaduje).
Jak řešit napájení?

Díky

Petr