Úsporné

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Čtvrtek Říjen 30 12:37:41 CET 2014

Rozmyslal som nad tym v aute, a nerad to priznavam, ale je fakt, ze si
neviem predstavit, ako by som do 20-30 minut vopchal prezentaciu
problematiky kopmaktnych ziariviek s vyvazenym pohladom a diskusiou
alternativ.

A to hovorim o prezentacii prednaskovo-powerpointoveho typu. Keby to malo
mat aj nejaku "filmarsku" uroven (aby to bolo pozeratelne), tak sa to
urcite natiahne aspon na dvojnasobok. A to je zrejme uz daleko nad
schopnostou priemerneho divaka (aj toho, co si nas druhy verejnopravny
program naladi zamerne) udrzat pozornost a moc (makcen na c), bo tam nie
su "inline" reklamy :-) .

Neospravedlnujem tym ten serial, lebo ten je nezaokryte zeleny (aj ked STV
chapem, lebo sa snazia nakupovat popularno-vedecko-vzdelavacie programy
kde len mozu, a urcite tam ponuka nie je nejaka uzasne siroka a kvalita je
premenliva); len sa snazim vymysliet, ako tieto veci podat trebars mojej
rodine.

S mojou manzelkou (ma technicke vzdelanie a aktivny zaujem o vedu aj
techniku a aj neobvykly rozhlad) som sa vcera pri tom napriklad pohadal,
ju ten program do znacnej miery presvedcil, ze tie ziarivky su ciste zlo.

wek