ESP8266, zapojenie

Jaroslav Rybárik rybarik na xtech.sk
Středa Říjen 29 15:10:41 CET 2014

pri rychlosti 115.200 je to smetie citatelne, je to nejaky bootloader.
starsia verzia firmware ma na konci toho hlasku "ready", novsia ma
"[nejaky status, www...]". az potom zacne reagovat na vstup. Aby som
zapojil aj odpovede na dalsie maily, ja mam modul z tych novsich, piny
musim zapajat tak ako sa tu uz pisalo, mne nesiel ten novy firmware
(0.9.2.2), co ma tu novsiu hlasku po nabootovani. Po nu sa dostanem, ale
tiez ostanem cakat na nejaky vstup a nic. Vlastne vstup berie, ale
nevidim OK odpovede, iba enteruje a nic nerobi... Prehrat firmware ale
ide vzdy a s povodnym (0.9.1) mi to bezi perfektne.

Jaro