Atmel Studio: No such file or directory

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Středa Říjen 29 13:34:47 CET 2014

Zkoušel jsem " i <  obojí se stejným výsledkem.

Dost dlouho jsem hledal, ale žádné nastavení cest jsme nenašel. Vůbec mě
překvapilo, jak málo položek ve vlastnostech projektu je. A to ať už ve
vztahu k poněkud extrémistickému CCS, nebo k VS.NET, které používá stejné
prostředí, jako to AS.

PH

Od: Josef Štengl ok1ced na nagano.cz(mailto:ok1ced na nagano.cz)

"To nemusí být směrodatné. Některé kompilátory to nerozlišují (viz
dokumentace).

Ono vlastně ani nemají jak, pokud to není překladač pro cílový systém, tak
kde má překladač systémové knihovny vlastně ani
nemůže vědět.

Většinou hledají jen v aktuálním adresáři a v nastavených cestách. Čímž se
nabízí otázka: jak máte nastavené cesty pro
vyhledávání #include souborů (obvykle parametr -I) ?

Dne 29.10.2014 v 13:08 Ladislav Vaiz napsal(a):
> [...]
ve stejném adresáři, jako hlavní zdroják,

"