Vanocni strom - osvetleni - dlouhe vedeni -7805 v serii

Jiří Nesvačil nesvacil na posys.eu
Pondělí Říjen 27 19:19:53 CET 2014

Zdravim,
ano kazdou ledku chci ridit zvlast, presne RGB, 24 bitu.
75m je na strome cca obvod kabelu. A ledek tam chci dat ve vzdalenosti od 20-70cm tj. 375-100. Dle moznosti. Na RGB led se pocita tak 60mA. 375ledek x 0.06ma x 5V=112,5W. To pri 5V dela proud 22.5A. Zkousel jsem pri techto proudech pocitat ztraty a
vedeni a je to ... . Pokud bych se vykaslal a pocital to 375*0.06*12V=270W nicmene ten proud tech 22.5A tam je.

Nicmene pokud vezmu 112.5W/35VDC=3,12A a to jiz je snesitelne, i kdyz tam budou ztraty a treba 4-5A to bude chtit.

Jirka