Vanocni strom - osvetleni - dlouhe vedeni -7805 v serii

gatilo gatilo na centrum.cz
Pondělí Říjen 27 14:18:04 CET 2014

 27.10.2014, 14:10:20

Pokud bude u kazde ledky MCU, tak asi nejlepe 24V a "vlastni menic" jak
uz nekdo navrhoval, viz priloha.
( omlouvam se za straslivou kvalitu, jde jen o rychlocmaranici mysi)
R omezuje ruseni, tedy pouze maly, popr. L nebo vynechat, D pokud by
byla schottek, je dobre paralelne k ledce R cca kohmy.
Pri trose stesti se obejdete i bez optickeho oddeleni.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz