Laser modul

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Pondělí Říjen 27 11:45:00 CET 2014

A nie je to tak, ze emituje svetlo ktore nevidite
a zelena sa "vyrobi" az  prechodom cez krystal?

j.

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Miroslav Draxal
Sent: Sunday, October 26, 2014 5:51 PM
To: 'HW-news'
Subject: Laser modul

Dobrý večer,
V jednom RGB laseru (projektor) mi odešel zelený 150mW laser. Neemituje žádné záření. Nějak jsem to vykuchnul a napojil na zdroj. Chová se to naprosto stejně jako funkční laser (stejně jako led dioda) na 2V se zastaví a začne nabíhat strmě proud. Čekal bych, že to bude proražené nebo ve zkratu, ale nebude se to chovat po el. Stránce jako že OK.
Někdo nějaké postřehy s laserovými moduly? Kde to roste kromě Číny? Díky.
Míra