OT Doporucte mobil s Androidem a GPS

Tomas Chvatal tchvatal na fordiag.cz
Pondělí Říjen 27 10:08:30 CET 2014

Tohle nechápu.
To vůbec nepoužíváte GPS, nebo jste s ním šťastný navzdory tomu že to startuje !! 30 !! minut
a že to potřebuje inet (který nemáte na cestách) ?

s přáním hezkého dne / Best regards
Tomáš Chvátal
tchvatal na fordiag.cz

  ----- Původní zpráva -----
  Od: František Burian
  Komu: HW-news
  Odesláno: 26. října 2014 22:36
  Předmět: Re: OT Doporucte mobil s Androidem a GPS

  Ahoj, nebo dobrý večer :-)

    Pořídíl jsem si Zopo ZP998, 5.5'' stál mě 5000 z druhé ruky, nový stojí 6000. Baterie při mém používání (občas telefon, hodně SMSky, hodně internet brouzdání po wifi) vydrží nabitá 5 dní. Musí být ale zapnutý úsporný režim a nesmí běžet aplikace které se pořád s něčím spojují (facebook je nejhorší, pak různé online hry). Wifi mám trvale zaplou, pářím se s každým bodem který je v dosahu, BT nepoužívám, mobilní data taky nepoužívám. Po zapnutí mobilních dat (internetu přes operátora) klesne výdrž baterie na nějakých 12 hodin, je to docela žrout.  NFC to má, Android 4.2, píšou že i kitkat bude snad brzy upgrade. Je to osmijádro 2GB ram takže vše svižné, sem tam si zahraju i nějakou 3d střílečku ala doom). Nemůžete po tom ale chtít přesnost v senzorech. Akcelerometry i gyroskopy šumí, hvězdná obloha (souhvězdí) se tím sledovat nedá. GPS se chytá jen když má internet (asi nějaký bug), nebo po šíleně dlouhé době (30 minut ?). Pro činnost GPS není nutný internet, jen pro start.

  Spousta lidí mě od číny odrazovalo, ale já si nemůžu stěžovat. Přešel jsem z Nokie E95 a jsem teď šťastný že ho mám v hospodě "většího" :-))

  Franta.