OT Doporucte mobil s Androidem a GPS

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Pondělí Říjen 27 08:43:25 CET 2014

Po zjištění, že s Androidem není možné mass storage u mě OTG náhle získalo
důležitost i pro mě..

Jenže tím vyvstal nový problém: Jak takové telefony hledat? Prozatím mi
stačilo parametrické vyhledávání na Heuréce, nebo Alze. Tam ovšem o OTG nic
není. Poradí někdo nějaký přehled, kde se dá tato položka zaškrtnout?

Např. jsem našel Prestigio MultiPhone 5501. V češtině o OTG nic, ale Amazon
má tento kabel:

http://www.amazon.com/Prestigio-MultiPhone-Smartphone-Micro-USB-Connection/
dp/1060156652
(http://www.amazon.com/Prestigio-MultiPhone-Smartphone-Micro-USB-Connection/dp/1060156652)

Tak nevím.

PH

Od: Šerých Jakub <Serych na panska.cz>

"

Já konkrétně jsem to chtěl na stahování dat z GPSky.

Od: Pavel Hudeček <edizon na seznam.cz>

K čemu se běžně v mobilu používá OTG? Již to tu bylo zmíněno jednou, takže
to bude asi důležité, ale vůbec mě nenapadá k čemu.

"