OT Doporucte mobil s Androidem a GPS

Zdeněk zdej na atlas.cz
Pondělí Říjen 27 06:23:58 CET 2014

Tak pokud nemáte čas jít ven, tak GPS s MTK ani nezkoušejte. Obecně tyhle čipy nejsou moc citlivé. V budově se nechytá, což mi ale nepřijde až tak důležité.

Pokud je požadovaná větší přesnost GPS i v místech s menší viditelností satelitů, je dobré se podívat po mobilu, který kromě USA satelitů umí chytat i Ruské.

Zdeněk

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jiří Němec
Sent: Sunday, October 26, 2014 10:50 PM
To: HW-news
Subject: Re: OT Doporucte mobil s Androidem a GPS

Vzhledem k požadavkům na GPS a další senzory opravdu doporučuji se levné Číně vyhnout. Minulý týden jsem měl v ruce Foxconn InFocus M310, v tom je MTK, gps jsem vůbec neviděl naběhnout, ale neměl jsem čas s tím jít ven. Dokonce gps status ani neukazoval kompas, tedy senzory byly dost ošizené. Přibližně před rokem jsem koupil dualsim Amoi A862w, tentokrát s Qualcommem. Tomu gps fungovala hezky, ale rovněž to nemělo kompas. Takže levná Čína je docela bída, bohužel dualsim jsou obvykle v této cenové kategorii. Dražší Čína je trochu dál, mám Xiaomi Mi2S a to je úplně jiná liga, i v místnosti to za chvilku chytne GPS i Glonass, má to všechny senzory včetně gyroskopu (bez toho nefunguje například funkce focení photosphere) a barometru. Xiaomi Redmi 1S je asi jediná Čína o které bych uvažoval.

S pozdravem
Jiří Němec