OT Doporucte mobil s Androidem a GPS

Jiří Němec jiri na nemcovi.eu
Neděle Říjen 26 22:50:27 CET 2014

Vzhledem k požadavkům na GPS a další senzory opravdu doporučuji se levné
Číně vyhnout. Minulý týden jsem měl v ruce Foxconn InFocus M310, v tom je
MTK, gps jsem vůbec neviděl naběhnout, ale neměl jsem čas s tím jít ven.
Dokonce gps status ani neukazoval kompas, tedy senzory byly dost ošizené.
Přibližně před rokem jsem koupil dualsim Amoi A862w, tentokrát s
Qualcommem. Tomu gps fungovala hezky, ale rovněž to nemělo kompas. Takže
levná Čína je docela bída, bohužel dualsim jsou obvykle v této cenové
kategorii. Dražší Čína je trochu dál, mám Xiaomi Mi2S a to je úplně jiná
liga, i v místnosti to za chvilku chytne GPS i Glonass, má to všechny
senzory včetně gyroskopu (bez toho nefunguje například funkce focení
photosphere) a barometru. Xiaomi Redmi 1S je asi jediná Čína o které bych
uvažoval.

S pozdravem
Jiří Němec