OT Doporucte mobil s Androidem a GPS

František Burian BuFran na seznam.cz
Neděle Říjen 26 22:36:57 CET 2014

Franta.

---------- Původní zpráva ----------
Od: Pavel Hudeček <edizon na seznam.cz>
Komu: hw-list na list.hw.cz
Datum: 26. 10. 2014 19:43:06
Předmět: OT Doporucte mobil s Androidem a GPS

"

Dobrý den všem,

odešel mi mobil (navíc i s nezálohovanými kontakty). No a teď koukám po
novém.

Protože budu v brzké době pravděpodobně programovat geolokační hry:

- Měl by mít GPS.

- Nevím jak vysoké procento běžných mobilů má tříosý akcelerometr, pokud
většina, tak by ho měl mít taky.

- Stejná úvaha se týká i kompasu.

- Kameru s přisvětlením.

- Většinový OS je jasný: Android.

Dál jsou tu moje preference:

- Dlouhá výdrž baterie, pokud se s ním jen občas telefonuje.

- Výměnná baterie.

- Aby se na tom dalo rozumně číst při cestování, měl by mít rozlišení v
kratším rozměru významně překračující 320.

- Jaká je očekávaná blízká budoucnost NFC? Měl bych ho mít?

- WiFi a BT má dnes asi všechno. Jsou nějaké rozdíly?

- Super by bylo, kdyby umožňoval výměnu SIM bez vypnutí (na Samsungu I600,
co mi odešel, to šlo). Ale není to zas tak důležité.

- Nízká cena.

Doporučíte prosím nějaký mobil, který by výšeuvedené cca splňoval?

Děkuji,

PH