OT Doporucte mobil s Androidem a GPS

Zdeněk zdej na atlas.cz
Neděle Říjen 26 20:16:46 CET 2014

Pokud Vám není proti srsti nakupovat z Číny, tak je tam největší výběr.

Pokud se ta výměna SIM týká 2 kusů, tak to zároveň elegantně vyřešíte nákupem Dual Sim mobilu.

Rozlišení významně přes 320 mají dnes snad i hodinky. J Mobily začínají tam, kde ještě před pár lety končily monitory. J

Nějaké náměty na konkrétní modely najdete na androidforu.

Zdeněk

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Pavel Hudeček
Sent: Sunday, October 26, 2014 7:43 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: OT Doporucte mobil s Androidem a GPS

Dobrý den všem,

odešel mi mobil (navíc i s nezálohovanými kontakty). No a teď koukám po novém.

Protože budu v brzké době pravděpodobně programovat geolokační hry:

- Měl by mít GPS.

- Nevím jak vysoké procento běžných mobilů má tříosý akcelerometr, pokud většina, tak by ho měl mít taky.

- Stejná úvaha se týká i kompasu.

- Kameru s přisvětlením.

- Většinový OS je jasný: Android.

Dál jsou tu moje preference:

- Dlouhá výdrž baterie, pokud se s ním jen občas telefonuje.

- Výměnná baterie.

- Aby se na tom dalo rozumně číst při cestování, měl by mít rozlišení v kratším rozměru významně překračující 320.

- Jaká je očekávaná blízká budoucnost NFC? Měl bych ho mít?

- WiFi a BT má dnes asi všechno. Jsou nějaké rozdíly?

- Super by bylo, kdyby umožňoval výměnu SIM bez vypnutí (na Samsungu I600, co mi odešel, to šlo). Ale není to zas tak důležité.

- Nízká cena.

Doporučíte prosím nějaký mobil, který by výšeuvedené cca splňoval?

Děkuji,

PH

=