LCD display

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Neděle Říjen 26 17:42:38 CET 2014

Tie co chodia od 1.8V nemaju ten nasobic, aspon podla vyhladavania. Pozeral
som len rad pic16 a pic18. Pic24 som este nepozeral. Zda sa mi, ze nasobic
maju len tie, co idu od 2V.

Co sa mi ale paci najviac, su tie ich development kity. Clovek strci
baterku a moze testovat. Za 30E to ani neubastlim... A je tam vsetko podla
mojich predstav.

A.

Dňa 26. októbra 2014 16:34, jurp <jurp na volny.cz> napísal(-a):