LCD display

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Neděle Říjen 26 15:22:25 CET 2014

Dakujem za priklad. Ja som teda pozeral nejake tie konkretne displaye bez
radicov, ktore sa daju kupit v standartnych drogeriach. Moje snazenie bolo
najst nieco, co chodi na minimum 1.5-2V. Zial komercne dostupne chodia len
od 2.5V, co mi pride pre baterkovu aplikaciu trochu dost. Mam tu ale nejake
hodiny a tam su dve 1,5V tuzky, takze asi to nejako bude fungovat aj pri
nizsom napati, nez je katalogove. Problem bude len to napatie na segmente
pri ktorom sa da este identifikovat svietiaci segment.

A.