OT: Jaky linux na domaci PC ?

Peter Janiš peto.janis na gmail.com
Pátek Říjen 24 23:33:11 CEST 2014

Nie nemam, chodi to dobre, mozno aj preto, ze tie win naozaj nepouzivam
casto.
Vo win musim najskor linuxovy disk pripojit - spustenim toho zahadneho
programu, nasledne je disk citatelny vo win.
toto musim spravit vzdy po nabootovani win, takze predpokladam ze on sa
pri hibernacii sam odmountuje.

Naopak- pri praci v LIN a pristupe na windowsovy disk som pri reboote do
win taktiez ziadne problemy neobjavil.

p.j