OT: Jaky linux na domaci PC ?

Zdeněk zdej na atlas.cz
Pátek Říjen 24 19:20:04 CEST 2014

Nemáte s tou hibernací problémy?

Já jsem používal hibernaci v XP a nabootování do LX. Následně XP po probuzení z hibernace neviděly změny na disku provedené v LX…

Zdeněk

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Peter janiš
Sent: Friday, October 24, 2014 8:56 AM
To: HW-news
Subject: Re: OT: Jaky linux na domaci PC ?

S prechodom na Linux je to presne ako ked chcete prestat fajcit - ziadne postupne, pekne hup do toho....

Mam dualboot a nevidim v tom obmedzenie - oba systemy (Win 7 a Debian) pri ukonceni prace nevypinam, ale hadzem do hibernacie - potom bootuju omnoho rychlejsie a pritom aplikacie ostavaju pozapinane. Na oboch systemoch mam nainstalovane nejake programy, pomocou ktorych vidim disk toho druheho - takze subory si viem prehadzovat ako chcem.

Toto mi ostalo z cias ked som zacinal s linuxom - cca 1/2 roka dozadu. Vtedy sa mi ten Debian niekolkokrat podarilo tak rozhasit, ze musela prist na radu reinstalacia, a tu bol dualboot ako slamka pre topiaceho sa.

Takze teraz uz kazdodenne pouzivam primarne Debian - programovanie ARM v Eclipse, Posta+WEB, dva monitory (na jednom bezi VLC, na druhom Eclipse), Inkspace, Gimp a nejake tie elektro CAD-y...

Windows som pustil po mesiaci vcera, ked som nevedel nacitat outlookovy. pst subor v linuxe. Inak som nemal dovod pustat ich.

Prave preyslam ze windowsu zmensim particiu, nie ze by som mal malo miesta, ale len pre pocit :-)

Takze dualboot ma zmysel - hlavne na zaciatku...

p.j.