Virtual win7/xp <-> Linux bylo OT: Jaky linux na domaci PC ?

Pavel KREJCI krepa76 na gmail.com
Pátek Říjen 24 12:18:27 CEST 2014

Predpokladam, ze ten Athlon podporu virtualizace ma, takze to pojede
naprosto v pohode.

Ja uprednostnuju virtualizaci Lin ve WIn, protoze grafickou kartu vyuzivam
naplno ve Win programech a mam par obskurnich HW, ktere pres virtualizaci
do Lin neprocpu. Ale jinak je to na vuli toho ktereho soudruha...

VirtualBox funguje celkem dobre a zadara a existuje jak pro Win, tak pro Lin

PK