OT: Jaky free online simulator obvodu?

Sull Ivan sam.list.hw na gmx.com
Pátek Říjen 24 10:56:21 CEST 2014

Zdravim,

pri nektere tematice mne zaujal circuit simulator. Kdysi jsem nejake zkousel, ale nejak zadny z nich se u mne dlouhodobe neohral.
Uz jenom z duvodu, ze zas az tak moc nebastlim a co delam, opravdu neni potreba nejdriv simulovat.

A tak mne anpadlo, existuje i nejaky 'jednopduchy' (hlavne uzivatelsky) ale hlavne prakticky online simulator?
Vyhoda je jasna, nemusi se nic instalovat na stroj, a je k nemu pristup prakticky odkudkoliv (NB, tablet, z domu, z prace ...).

Zkousel jsem trochu http://www.circuits-cloud.com/ , docela se mi pozdaval.
CO sjem jeste nejake koukal, byl docela problem najit urcitou soucastku. vyhledavani je spis katastrofa, nez urychleni - misto zadani cisla obvodu, sahodlouhe proklikavani databazi soucastek: kdo ma rad sado-maso, ten si uzije. neni to vsak muj pripad.

Dekuji za jakekoliv nakopnuti, ci prakticke zkusenosti.

:)

PS:
co chci simulovat: takove bezne veci:
 - zesilovac, zdroj, nejaka cidla (svetlo, zvuk, magneticke, kapacitni, IR, ultravuk, ... ) k RPI (Ardunio, Atmel, PIC)
co nechci simulovat:
 - nic vysokovykonovyho (svarecku, ...),
 - nic vysokofrekvencniho (mikrovlnku, 100GHz antenni obvody, ...)
 - nic vysokonapetovyho (tesluv transformator, ...)

  Sam