G540 pod virtualom, bolo Re: OT: Jaky linux na domaci PC ?

Jaroslav Rybárik rybarik na xtech.sk
Pátek Říjen 24 10:47:11 CEST 2014

Tu by som sa zapojil do debaty aj ja, virtualku s Win pouzivas aku? Ja
mam vsetky virtualky pod qemu/kvm a G540 do toho neviem pripojit (Win
XP). Teda, "nejak" ide, ale niekedy sa spusti, niekedy nie a s HW
odmieta komunikovat skoro vzdy, aj ked ho tie win vidia...

Dakujem, Jaro