OT: Jaky linux na domaci PC ?

Peter janiš peto.janis na gmail.com
Pátek Říjen 24 08:56:04 CEST 2014

S prechodom na Linux je to presne ako ked chcete prestat fajcit - ziadne
postupne, pekne hup do toho....

Mam dualboot a nevidim v tom obmedzenie - oba systemy (Win 7 a Debian) pri
ukonceni prace nevypinam, ale hadzem do hibernacie - potom bootuju omnoho
rychlejsie a pritom aplikacie ostavaju pozapinane. Na oboch systemoch mam
nainstalovane nejake programy, pomocou ktorych vidim disk toho druheho -
takze subory si viem prehadzovat ako chcem.
Toto mi ostalo z cias ked som zacinal s linuxom - cca 1/2 roka dozadu.
Vtedy sa mi ten Debian niekolkokrat podarilo tak rozhasit, ze musela prist
na radu reinstalacia, a tu bol dualboot ako slamka pre topiaceho sa.
Takze teraz uz kazdodenne pouzivam primarne Debian - programovanie ARM v
Eclipse, Posta+WEB, dva monitory (na jednom bezi VLC, na druhom Eclipse),
Inkspace, Gimp a nejake tie elektro CAD-y...

Windows som pustil po mesiaci vcera, ked som nevedel nacitat outlookovy.
pst subor v linuxe. Inak som nemal dovod pustat ich.
Prave preyslam ze windowsu zmensim particiu, nie ze by som mal malo miesta,
ale len pre pocit :-)

Takze dualboot ma zmysel - hlavne na zaciatku...

p.j.