OT: Jaky linux na domaci PC ?

Petr Tomasek tomasek na etf.cuni.cz
Čtvrtek Říjen 23 21:35:12 CEST 2014

On Thu, Oct 23, 2014 at 09:14:01PM +0200, Jaroslav Buchta wrote:
> Asi jsem teda BFU ale proste jsem nemel potrebu wifi konfigurovat,
> asi... Proste se pripojim, prekvapilo me, ze i k eduroam siti bez
> slozite instalace certifikatu jako ve W7.

Hehe, tak to me zaujalo. "Bez slozite instalace certifikatu" muze
znamenat 2 veci: a) ma to ten certifikat uz nainstalovany
(spise nepravdepodobne), b) prote to certifikat neoveruje.

Moznost b) se velmi casto objevuje u ruznych WiFi zarizeni, ktere
inzeruji "podporu" WPA Enterprise. Asi soudruzi nevedi, co je
to man-in-the-middle utok... huhuhu

PT.