OT: Jaky linux na domaci PC ?

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Čtvrtek Říjen 23 21:32:09 CEST 2014

To, že je to buď a nebo. To si jako při pondělku mám nabootovat Linux a při úterku Windows? Ne! Zejména pokud chci systémy testovat, zjišťovat rozdíly, učit se používat Linux jako celoživotní Windowsák během normální práce, potřebuju to mít click - jsem v jednom a click - jsem ve druhém. Vyzkouším nějakou věc v Open Office, ale pak se hned potřebuju podívat, jak že se to samé dělalo ve Wordu. Mám-li virtuál - click, click. Mám-li dual boot, buďto se nepodívám, nebo se rozhodnu vytrpět přebootování, ale pak už mě nic nedonutí se přebootovávat zpět.

Jakub Šerých