FTDI a klont

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Čtvrtek Říjen 23 20:56:28 CEST 2014

Dne 23.10.2014 20:26, Martin Hanek napsal(a):
> V textu.
>
> Martin Hanek

> Ke kterym?

To kdybych ted vedel - mam za to, ze prvni hlasky o tom, ze existuji
nejake napodobeniny prisly prave od nekoho z tech velkych (a tim
nemyslim zrovna Alibabu :) Nedari se mi to vygooglovat, takze se mozna
pletu (to je uroven, verim googlu vic, nez vlastni hlave :)

> Ale ve Windows musite vypnout kontrolu podepsanych ovladacu, coz nekdy
> neni mozne.

Pravda, na to jsem zapomnel, ja to mam vypnute trvale, protoze si rad
hraju, ale nemusi to tak mit kazdy (predevsim v podnikove sfere), to je
taky fakt. Takze to prece jen nejake procentro zakazniku postihne.

> FTDI upozornuje, ze ty ovladace mohou klony poskodit, takze bych si na
> prohru FTDI netipnul:
> http://www.ftdichip.com/Drivers/FTDriverLicenceTerms.htm

Nejak si nevybavujum ze by se mne Win pri aktualizaci ptaly, jestli tedy
souhlasim s nejakou jinou licenci, spousta veci se aktualizuje potichu -
a podle reakci postizenych mezi ne ty drivery patrily.

Pavel Kutina