[OT][AUTO] Ako zvysit viskozitu kvapaliny do ostrekovaca

Petr Simek psimek na jcu.cz
Čtvrtek Říjen 23 20:47:14 CEST 2014

On Thu, 23 Oct 2014, Pavel Kadečka wrote:

> A je v tom etylalkohol? Viz nedávná metanolová aféra...
>
> I když viděl jsem teď leták nejmenovaného řetězce prodejen autodílů a u
> zimní kapaliny do ostřokovačů bylo přímo uvedeno "neobsahuje jedovatý
> metylalkohol"... zřejmě aby bezdomovci věděli, kde si mají kupovat levný
> šnaps...

No ja si zase davam pozor aby tam byl etyl nebo metylalkohol. Jednou jsem
koupil neco s glycerolem (glykolem ?), melo to uzasne nizkou teplotu
zamrznuti. Jenze - moc to sklo nemylo. Tu slanou spinu to vubec nechtelo
rozpoustet musel jsem na sklo vystrikat nekolik davek nez to rozmylo a
sterace to setrely.