RE: Re[2]: 3D tisk přesnost ?

Cihak na dkv.cd.cz Cihak na dkv.cd.cz
Čtvrtek Říjen 23 12:57:08 CEST 2014

Dík Martine,

Presně tímto směrem jsem se chtěl vydat a zmenšit průtok. Zdá se mi že mi to dává moc plastu. Tento víkend si budu hrát se zkušebními kostičkami a s parametry sliceru. Zatím jsem tisknul se základním nastavením tak jak mi to nastavil ten průvodce. Taky mi přišel displej takže bych chtěl aby to už tisklo samo. Už jsem ho připojil a funguje. Ještě k tomu musím navrhnout a vytisknout nějakou krabičku aby to neplandalo na drátech :-).

	Martin.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Martin Locker
Sent: Thursday, October 23, 2014 12:34 PM
To: HW-news
Subject: Re[2]: 3D tisk přesnost ?

Ahoj Martine,

právě také řeším přesnost tisku.
Slic3r vnější rozměry dělá správne (vnitřní jsem ještě nezkoumal), tedy o průměr trysky menší (na každé straně poloměr) - stačí prohlédnout G-kod. Velmi důležité je nastavení správného množství materiálu, dá se upravit v sliceru v záložce filament (průměr + % množství) nebo v nastavení tiskárny (počet kroků na 1mm posunu filamentu). Dělal jsem to tak, že jsem si vytiskl něco se stěnou právě jedno objetí, změřil mikrometrem a upravil množství - sedí to přesně. Po otestování jsem to chtěl právě nastavit v tiskárně EEPROM, ale zatím se mi to nepodařilo. Hlásí, že se zapsalo, ale po dalším startu je tam opět původní hodnota (145).

Jinak rozměry mám většinou menší (jednotky 0,1mm), ale to přičítám smrštění. Díry zatím byly taky vždycky malé, ale to musím ještě prozkoumat.

Martin