Re: 3D tisk přesnost ?

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Čtvrtek Říjen 23 12:24:31 CEST 2014

Původní zpráva ze dne 23.10.2014 od Cihak na dkv.cd.cz:

> Mě zatím ani tolik netrápí ty díry. Ty lze obvykle snadno protáhnout
> na správný průměr. Vadí mi hlavně ty vnější rozměry. Pokud jsou
> rovinné lze je dopilovat ačkoliv je to hloupé. Pokud nejsou rovinné
> nedá se s tím v podstatě udělat nic rozumného.

Vytiskl sis kostičku a nastavil průtok plastu na tloušťku čáry? Můžeš
to korigovat průtokem. Můžeš nastavit, že máš třeba o malinko větší
trysku, než ve skutečnosti máš. Můžeš začít malovat od kraje místo od
prostředka, ale to blbě funguje, když je stěna šikmá do výšky, protože
krajní perimetr upadne. Zkus jiný slicer, jestli nedá lepší výsledky.
Skeinforge by tohle všechno měl umět, já se k němu ale zatím nedostal,
protože to je tak trochu vyšší dívčí a laborování na dlouhé večery :-)

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem