Re: 3D tisk přesnost ?

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Čtvrtek Říjen 23 11:58:23 CEST 2014

Trebars u dier je to tak, ze niektore slicery su o nieco lepsie ako
ine. Trebars je to problem u slic3r-u
https://github.com/alexrj/Slic3r/issues/1588 Ja to riesim dopilovanim,
alebo dierku urobim v navrhu vacsiu o nejaku bulharsku konstantu.
Udajne taky skeinforge to pocita nejako lepsie, neskumal som.