[OT][AUTO] Ako zvysit viskozitu kvapaliny do ostrekovaca

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Čtvrtek Říjen 23 09:16:13 CEST 2014

> Ja se v autech moc nevyznam, a u vsech tech nekolika s kterejma jsem
> mel co do cineni, bylo cerpadlo ostrikovace snad tou nejsnaze
> vymenitelnou veci.

Neverim, ze existuje auto, kde je lahsie vymenit cerpadlo nez tu
kvapalinu... :-)

> Etylalkohol není nebezpeèný odpad, ale pøítel èlovìka :)

To ste ma nepochopili - nebezpecny odpad nie je ten etanol, ale ten smrad v
tej supermarketovej kvapaline...

> Problem muze byt take i ve tryskach,

To som si pred rokmi, ked som si to prvykrat vsimol, myslel aj ja, ale
zrejme nie je - staci naliat letnu kvapalinu, a uz to fici ako ma.

> zkusil by jsem nalit slovenskou 40% borovicku, ta ma bod tuhnuti cca -29°C nizkou viskozitu

No praveze si myslim, ze ja potrebujem tu viskozitu zvysit kvoli cerpadlu.

> a cena je obdobna jako za znackovou kapalinu do ostrekovacu.

:-)

>A je¹tì bude Jano rozpra¹ovat do svìta Jalovcovou vùni místo chemického
>sajrajtu a kolega ho pochválí.

To urcite ano. Zamyslim sa nad tym... ;-)

>Ale nevim jestli normální borovièka neobsahuje cukr (pøiznám se ¾e jsem
>to opravdu hodnì let nemìl v ústech) , nebo nìco jiného lepivého.

Mala by, bo tie plody borievky (jalovca, juniperus), ked su zrele, su vedla
tej horkosti aj pomerne sladke (ina vec je, ze kolko ich tam naozaj je).

wek