OT: Jakou LED svítilnu.

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Středa Říjen 22 22:11:44 CEST 2014

Kdyz je nejaka svitilna nebo lampasek resen s tremi tuzkami, je treba
zjistit, jestli ma nejaky menic.
Vetsina nema - jen jednoduchy zdroj proudu s tranzistorem + blikaci
logika, pripadne rizeni vykonu zmenou stridy.
Problem je, pokud u takove baterky pouziju k napajeni NI-CD, NI-MH
Accu, ktere pri poklesu napeti na 1,1V na clanek ( dejme tomu vybiti na
40-60 procent)
uz svitilnu takrka nerozsviti.

Takze je takove svetylko pouzitelne se suchymi clanky, nebo s cerstve
nabitymi accu.