Re: Návod na stavbu 3D tiskárny od Petra Zahradníka

Lukas Burda burdal1 na post.cz
Středa Říjen 22 21:47:04 CEST 2014

Na mě to působí tak, že se poměrně rychle zprohybala celá ta
závitovka. Ale nechci tady řešit naší tiskárnu. Na začátku jsem jen
poznamenal, že pevná spojka je potenciální problém a že nejsem sám kdo
to tak vidí a je zcela zbytečné ofrňovat se nad hadicemi. Navíc když
je nemáš ani vyzkoušené...

Končím - takhle vedená debata nikam nevede.

L.