Kviz na vikend

Sull Ivan sam.list.hw na gmx.com
Středa Říjen 22 16:57:59 CEST 2014

jo, dekuji.
miluji takoveto popisy - mam asi uchylku: cokoliv potrebuju pochopit, musim si to umet predstavit.

vstupu tam bylo uvedeno (tusim) 144

je faktem i to, ze kdyz jde i vysoke kmitocty, ci vysoke vykony, to je vzdy jina liga.
ma to svoje zvlastni pravidla, ktere nekdy mi na prvni pohled hranici s magii.

ohledne chlazeni mne napadlo: nejake nedaleke jezero?

:)

  Sam