3d tlaciaren a zbrane

Středa Říjen 22 15:43:48 CEST 2014

Dne 22. října 2014 15:26 Petr Zahradnik <clexpert na clexpert.cz> napsal(a):

> Jo, jo, to se stalo zrovna nedávno mému zákazníkovi. Proto já do
> telefonu říkám jenom: "Ne, nemám zájem."

Nedávno mi volala nějaká paní, mimochodem na číslo, co jsem pár měsíců
nepoužíval, pak jsem vyndal z šuplíku SIMku a hned druhý den ráno
telefonát... a že má pro mě satelit. Tak povídám, že po mě určitě bude
chtít peníze, ona že ne, že to je zdarma, tak jí povídám bezva, tak mi ho
pošlete, ona počkejte, k němu dostanete kartu, já povídám nechci kartu, ona
bez karty vám to nebude fungovat, já ale s kartou to bude stát každý měsíc
peníze, ona ale to je strašně výhodné, že je tam spousta programů a já že
nechci spoustu programů, že mi stačí těch 20, co chytnu na pozemní digitál,
ona že tam bude i sport, já že na sport nekoukám, ona tak něco
přírodopisného, říkám, že někdy koukám na primu zoom a ta je zdarma, ona že
bych měl víc programů, já že nepotřebuju víc programů, že než abych pořád
koukal na televizi, že půjdu radši jdeme ven hrát bedminton, ona že by tam
byly i pohádky pro děti, já že nám stačej simpsonovi, na to se dá koukat
pořád dokolečka a z pohádek třeba špongebob na déčku (nebo na čem to běží)
a že nám to stačí, že děti se stejně nemusej furt koukat na televizi a že
radši půjdou na hřiště...

Chudák paní nějak nedocházelo, že si z ní dělám srandu a že se mnou kšeft
neudělá.

P.K.