PIC 18F24J11 a DeepSleep

Milos Sula sula na rps.cz
Středa Říjen 22 12:29:40 CEST 2014

Ani nevite jak bych Vam chtel verit. Cele jsem to tenkrat zdokumentoval
- natocil video, zverejnil primitivni zdrojak. Testoval jsem to i na
dvou deskach ( nejake cinske kity ). Nekdo ten zdrojak tady i zkousel,
ale tvrdil, ze mu to funguje bez problemu. No jestli bude cas, tak to
nekde vyhrabu a muzu to zkusit.  Rad ten kit pak daruji na odzkouseni
nekomu zkusenejsimu :)

Milos