PIC 18F24J11 a DeepSleep

Milos Sula sula na rps.cz
Středa Říjen 22 11:42:06 CEST 2014

Zdravím,
z toho si nic nedělějte, já tu před rokem řešil problém s PICem 18Fxxxx
a nakonec i s 16fxxx , kdy mi v kontaktním poli dělali "divné věci".
Nejčastěji reagovali na zapnutí světla v místnosti, kdy se sprostě
resetovali a to i při napájení baterií a minimálně metr od všech kabelů.
Byly to všechno vzorky přímo od Microchipu . Skončilo to tak, že jsem je
hodil asi po pár měsících zkoušení do šuplíku s tím, že pokud nejsou
všechny piny řádně ošetřené ( stínění, blokovací kondenzátory ), tak je
PIC naprosto nepoužitelný. Čím byli cesty delší ( stačilo i pár mm
nestíněné části ), tak se choval PIC více "divně"... :)

Miloš